هر چند مدرسه جانبازان دوسالی است منحل شده ولی؟
ولی بخاطر اینکه این وبلاگ قسمتی از خاطرات و روزهای پر انرژی من در مدرسه جانبازان میباشد
و عکسها و نوشته های زیادی در این وبلاگ دارم برای همین خاطر این وبلاگ محفوظ مانده است
شاید هم روزی مجددا مدرسه جانبازان جدیدی با دیدگاه خلاقانه و طرحی نو مجددا افتتاح شد
متاسفم برای دوستانی که با شعار تغییر آمدند ولی در عمل خلاقیت را نابود کردند و رفتند
+ نوشته شده در پنجشنبه هجدهم مهر ۱۳۹۲ ساعت 7:11 توسط سید محسن رضائی
|
وبلاگ مدرسه بسوی آینده درخشان و ایران سالم و شاد سال ایران پیشرو آموزش پیشرفته و مترقی اسلامی و ایرانی برای جوان ایرانی برای خانواده ایرانی وبرای نو جوان حاشیه نشین شهرها درقلمرو عدالت اجتماعی و اصلاحات مترقی در آموزش و پرورش ما