حرف انتها
فکر می کنم در این وبلاگ دیگر ننویسم بهتر باشد
پس فعلا خدا نگهدار
عکسهایی از مدرسه جانبازان سالهای قبل




+ نوشته شده در سه شنبه چهاردهم اسفند ۱۳۸۶ ساعت 7:26 توسط سید محسن رضائی
|
وبلاگ مدرسه بسوی آینده درخشان و ایران سالم و شاد سال ایران پیشرو آموزش پیشرفته و مترقی اسلامی و ایرانی برای جوان ایرانی برای خانواده ایرانی وبرای نو جوان حاشیه نشین شهرها درقلمرو عدالت اجتماعی و اصلاحات مترقی در آموزش و پرورش ما