آخرین خبرها در مدرسه جانبازان
یکسال بعد از رفتن من از مدرسه جانبازان مدیریت آقای حسینی فرد هم پایان یافت و ایشان بعد از یکسال کار در این مدرسه جایش را به آقای مهدی جواهری داد
+ نوشته شده در شنبه هجدهم آبان ۱۳۸۷ ساعت 19:35 توسط سید محسن رضائی
|
وبلاگ مدرسه بسوی آینده درخشان و ایران سالم و شاد سال ایران پیشرو آموزش پیشرفته و مترقی اسلامی و ایرانی برای جوان ایرانی برای خانواده ایرانی وبرای نو جوان حاشیه نشین شهرها درقلمرو عدالت اجتماعی و اصلاحات مترقی در آموزش و پرورش ما